family mai Cameron



Minggu nie...family cek mai cameron...bjalan-jalan katanya...semalam depa mai kat jam 2.00 ptg...singgah jap sekolah aku, makan-makan...kalau berjalan dgnTok mmg wajib dia masak dulu...tak kira la p mana2 pn...dulu g Terengganu pun dia bawa bekal, siap masak dr rumah...hehe...bagus Tok aku nie...


dalam 3.30 ptg kami bgerak ke Tanah Rata...sampai je terus rehat kat resthouse...hujan plak turun...sedap plak tido...jam 6, kami g pasar malam Brinchang...macam2 makanan beli, perut dak buncit habis,,,huhu...malam sabtu xde buat ape2 sgt...masing2 penat...so rehat sambil tgok TV jela...


Ahad, kami checkout jam 9...lepas tu terus aku bawa g jln kat taman lebah...aku beli madu je...manis yang amat...tak tau la ori ke tak...pastu singgah plak kat kedai sayur2...aku tgok jela...nak beli buat ape...makan kat asrama pn free...kalau kena masak mayb la aku beli...hehe...setel membeli aku bawa diorang p Tmn Agroteknologi Mardi...tempat mmg cantik...perempuan mayb la suka...kalau laki mcm aku nie...alahai...BOSANG...(ckp ganu jap)...jam 12 tghhari...kami gerak balik...sebelum tu singgah sekolah aku jap...sembahyang & mandi2...pastu depa bgerak balik...semoga selamat sampai...
0 Responses