Assalammualaikum...dah lebih setahun aku bekerja di sini... Alhamdullillah, semuanya berjalan lancar...sangat seronok bekerja di sini, kawan-kawan yang "sporting", saling membantu, dan macam-macam aktiviti dibuat di sini...nak dikatakan dalam sebulan tu memang ada aktiviti-aktiviti yang dianjurkan pihak sekolah mahupun asrama...so, takde la aku bosan sangat...temuduga SPA yang lepas mendukacitakan aku...sob...sob...sedih, walaupun di hati masih tersimpan minat dalam kejuruteraan...apakan daya, rezeki takde lg...takpela..sekurangnya aku masih di sekolah nie lagi...menabur bakti menjaga anak-anak org asli nie...kdg2 beruntung sekolah di pendalaman nie berbanding di bandar2...banyak aktiviti2 boleh dibuat...duit pun dapat jimat...hehehe...tu yg penting...selagi khidmat aku masih diperlukan oleh kerajaan, aku akan teruskan...adios...


sekolahku rumahku

0 Responses