Selesai halangan pertama

Pada 20-22 Mac 2011 yang lepas...aku telah menghadiri kursus Induksi di Hotel Seri Malaysia Temerloh...aku bergerak dari C.Highlands jam 2 petang hari sabtu...terus ke rumah Tok aku kt Temerloh...bermalam di situ...esoknya...baru lapor diri di Hotel Seri Malaysia Temerloh...Sampai2, terus check in...pastu...apa lagi...mandi kolam la aku ng  member2 aku...Kursus yg singkat nie tak memberi peluang untuk aku mencari jodoh...haha...xdela...mencari kawan2...al-maklum la...sebelum nie, kursus induksi selama 2 minggu...tp aku cuma 3 hari je...hehe...datang kursus hanya untuk mendengar taklimat, tugasan kumpulan & exam penilaian je...xde pn aktiviti lain...tak macam geng2 dulu banyak aktiviti selama 2 minggu...huh...seronoknya...apa tujuan aku pergi Induksi nie???sebenarnya...kursus nie salah satu syarat untuk seseorang penjawat awam untuk CONFIRM dalam perkhidmatan...selepas kompem..kita akan buat pilihan...nak skim pencen atau KWSP...aku berharap lulus dengan jayanya...Amin...apa pun...aku ttp seronok...


Kenangan Kursus Induksi Kump.II (siri7/2011)


0 Responses