Sukan Tahunan 2011

Alhamdullillah...selesai juga sukan tahunan sekolah aku nie...hampir 2 minggu latihan dan acara sukantara diadakan...sangat seronok....terima kasih kpd semua guru & staf sekolah yang menjayakan sukan nie...nie sukan tahunan yang pertama bg aku sepanjang berkhidmat di sini...teringat pulak aku zaman sekolah dulu...rindu la pulok zaman tu...

Rumah Kuning
Rumah Hijau
Rumah Biru
Rumah Merah
Acara 50m L Tahun 2




Kuartet 4*100m SK Telanok (Jemputan)
Biru!Biru!
Aku tgh berlari tu...laju btl..hehe
Kuartet 4*100m (acara Ibubapa)
Kuartet 4*100m P (Acara Ibubapa)
Laju betul Cik Nor berlari
Tarik Tali (semangat betul muka aku)
timbul urat aku..hehe
Si gadis manis...(^_^)
gatal betul Kaza nie...
Ibu-ibu tarik tali...
Juara 4*100m L (acara Ibubapa)...muka bangge...
Bah Uji A/L Arof
Olahragawan & olahgarawati Tahun 2011
Biru...tahun depan pasti juara...!!!
0 Responses