Perpindahan Fernando Torres ke Chelsea

aku mmg xpelik la kalo Torres nk join Chelsea...


ada aku kisah???HA..HA..HA..HA..HA


sbb aku nie peminat MANCHESTER UNITED...


bg aku Torres ada penyerang yg sempurna...kemahiran mengelecek bola...sepakan yg kencang...


bak kata N.Vidic...Torres adalah penyerang yg sukar di kawal olehnya...


korang nak tau...Chelsea memecahkan rekod perpindahan dalam sejarah kelab bola sepak British apabila mengikat kontrak dengan Fernando Torres menerusi bayaran 50 juta pound (RM243.2 juta) dari Liverpool...


apa-apa pun...tahniah kepada Torres & Chelsea...lgpun aku rse Torres tertekan kerana Liverpool dari dulu mengharapkan dia sorang je main kt depan...Liverpool x mpunyai penyerang berkualiti selain drp dia...


nak hrp kt sape????Babel???Ngog???haha..hancur semua tu...xbley pakai...main untuk liga Malaysia bley la...


semasa berada di Liverpool


awas Man U!!!(haha...xtakut pn...)
tp di hatiku tetap MANCHESTER UNITED!!!


glory...glory...Man United





0 Responses