Bosan tengok berita sekarang

Tak tau la...bosan gila sekarang kalau tengok berita...tak habis2 pasal politik yang ntah apa kejadah ntah...Liwat la...video seks la...aku bukan nak memihak pada mana-mana parti politik tapi sebagai rakyat aku nak tengok berita tentang hal2 yang lebih penting dari semua tu...peduli apa aku kalau Anuar Ibrahim masuk lokap...aku tak kisah pun...kalau nak sumbat dalam penjara masuk la cepat2...kadang2 kerajaan nie lebih pentingkan hal mcm nie...aku rasa tak perlu la...ramai lagi rakyat kita memerlukan bantuan...gejala sosial di kalangan remaja sekarang pun makin meningkat, anak haram bersepah-sepah...pergaulan bebas sangat berluasa, gadis2 melayu ISLAM minum arak tanpa segan silu...jadi...kenapa tak fokus kepada benda2 macam nie???remaja sekarang la masa depan negara...ramai sangat remaja sekarang terutama melayu yang hancur...sepatutnya benda2 yang nampak remeh la nie yang sangat membimbangkan bukannya hal liwat Anuar & Saiful...bosan tau tak!!! dulu aku suka tgok berita TV3...sekarang nie, nak tengok pun rasa bosan...kalo mcm nie la kesudahannya...emmm...

0 Responses