Kejohanan sukan daerah

agak lama aku tak kemaskini blog...(cis..padahal baru je beberapa hari)...minggu nie dari hari Isnin sampai Khamis aku tak duduk kat sekolah...aku naik atas (Tanah Rata) bawa bebudak sekolah untuk kejohanan MSSD...bebudak nie berjaya membawa pulang 2 Emas 1 Perak (ketiga keseluruhan dari semua sekolah yg terlibat)...semua pingat nie sumbangan dari atlet wanita ( 4*100 , 4*200 & 80m berpagar )...

semangat atlet sekolah

Bah Uji mendapat sokongan dari girls sekolah menengah

makan malam yang menyelerakan

bersedia untuk acara 100m

perbezaan ketinggian...oh...lebih tinggi dari aku..shit!haha

memulakan saringan...tapi gagal...

peringkat saringan menang...tapi final gagal...

photographer
sabar menunggu acara bermula...(smart kereta aku..hehe)

Runner yang cemerlang...Indi





0 Responses