Tak Suka

antara perkara-perkara yang aku tak suka...

1. aku tak suka orang yang suka sangat menipu walaupun kita tau dia menipu dia tetap menipu (berapa banyak menipu daa...)

2. aku tak suka kalau kita duduk serumah dengan kawan, dia hanya menyapu dalam bilik dia je (alang-alang, sapu la sekali satu rumah)

3. aku tak suka kalau masa aku sedap menyembang dia menyampuk cerita lain (sibuk je...sama geli je nak cerita gak)

4. aku tak suka kalau masa aku tengok TV, tetiba je kalih chanel lain (nak penyepak pun ada..hehe)

5. aku tak suka kalau aku tengah drive, orang tegur macam-macam (bawa tak betul la, pegang stereng salah la...)

6. aku tak suka kalau orang komplen aku memasak (kalau dia pandai masak takpe la juga)

7. aku tak suka tengok perempuan gedik-gedik nak tarik perhaatian lelaki (kalau yang pakai tudung lagi la...)

8. aku tak suka apa yang aku tulis pasal aku tak suka nie...?????????
Aku pun bingung apa aku tulis nie...????
 
0 Responses